Wednesday, October 29, 2008

Heimlengsla:

......... Å sitja på ein buss bygd for underernærte dvergar med ein fyr med dårleg balanse hengjande over seg i midtgangen og ei blålilla smerte i knea som på grunn av ein nådelaus (og kanskje suicidal) bussjåfør kombinert med livsfarlege fjellstiar (som det kanskje er like greit ein ikkje kan sjå i stupmørket utanfor vindauga) har vorte mosa inn ein hard plastseterygg i ein lang time og plutseleg få skrekkeleg lyst på kneippbrødskive med leverpostei.


17 comments:

H said...

Hm, jeg oppdaget at jeg synes Oslo er en grei by (og superlett å finne frem i) da jeg var der en uke (bare skuffet over mangelen på postkort med bilde av kongelige - fant ingen!!). Merker alltid at jeg synes det er fint i Norge når jeg har vært lenge vekke, og så finnes det folk der som skjønner hva jeg sier.

-S- said...

Det forste eg pleier aa legga merke til, sidan eg oftast landar paa Gardermoen, er kor usannsynleg irriterande eg eigentleg tykkjer Oslo-dialekt er. Er naar det har gaatt ei stund sidan eg har hoyrt nokon snakka slik at eg legg best merke til det. Samtidig saa er det alltid kjekt aa landa paa ein norsk flyplass etter aa ha vore lenge vekke, for plutseleg er alt logisk og enkelt. Folk oppforer seg rasjonelt saa ein veit kva ein kan venta seg, og ting er organisert paa ein forstaaleg maate. Dessutan blir ein stort sett fullstendig oversett av dei fleste rundt ein, som eg har innsett at i dei fleste tilfelle er ein stor fordel.

-S- said...

Og ja, det er alltid spesielt fint i Noreg naar ein kjem att fraa lengre utanlandsopphald. Har fleire gonger teke meg sjolv i aa tenka kor fint det er at det regnar saa mykje i Bergen, for det er saa fint og gront overalt :)

H said...

Ja - det med regnet i Bergen, jeg lurer litt på hvorfor "hvordan overlever dere med alt regnet i Bergen?" regnes som en så kurant samtalestarter. Svaret er jo at man venner seg til det og eier egnet utstyr til å ferdes i regn. Og det regner jo andre steder også, og da er regnet like kjipt, men muligheten for å oppdrive en paraply mye mindre.

Og ja, minuset med Oslo er vel egentlig alle østlendingene, men slikt overser man når man er superglad for å få snakke norsk (da jeg kom til Oslo hadde det gått så langt at jeg var begynt å henvende meg til folk på engelsk fordi det var tidsbesparende og ikke nødvendigvis fordi de ellers ikke ville forstå meg).

e said...

Jeg bor i mini-Norge. Det er ikke fysisk umulig å få hjemlengsel her. Helt, helt umulig. Leverpostei på bordet hver morgen. Makrell i tomat og brunost. Norske TV-kanaler. Og alle rundt meg snakker norsk. Tror det er noe som skjer med nordmenn i utlandet som gjør den supernorske. Har litt utlandetlengsel, egentlig.

H said...

På NIFES jobber det en som heter Markvard (fornavn), er det et navn du har hørt før? Selv skal jeg døpe en SIM det så snart jeg kan spille sims igjen.

Z said...

Sverre, som også har reist med buss i Sør-Amerika, kjenner følelsen av inntrykte knær - og ikke minst: at man alltid måtte på do, siden det bussen aldri stoppet for dopauser og siden bussdo var en luksus kun for damer.

Z said...

Men man kunne få en plastpose man kunne tisse i og kaste ut av vinduet.

Z said...

Og forresten - hvis vi noen gang skulle få barn, er Markvard et naturlig navn.

-S- said...

Bussdo e definitivt ein luksus, aa so lenge bussturen e korte (i.e. mindre enn seks-sju tima) e da nok ikkje do i da heila teke. Dopapir e dessutn naake ein allti maa skaffa sjol (ha vorte veldig flink te aa forsyna meg me servietta kaar gong eg kjope mat...), varmt vatn e ikkjeeksisterande (inklusive i dusjen) aa saapa e superluksus. Jepp, litt klare for aa reisa heim no eigentle.

-S- said...

Ha forrestn kunna spela Sims so mykje eg ha vilja (men ha faktisk ikkje jort da mykje) siao eg oppdaga itte eg kom hit at eg hadde me Haldis sin CD i CD-rommen paa dataen...

H said...

Jeg får få den tilbake i januar da. Da regner jeg med at jeg har ny PC også:-)

-S- said...

Rekna eg faktisk me at eg ha og siao eg no ikkje kan lata att laptoppen fordi hengsla er oydelagd og kvar gong eg lea paa sjermen kjem heile toppkovere ao aa ting sprike i adle retninga. Litt usikker paa ke eg ska jera for aa fa han me haimatte...

H said...

Hm, prøvde å kommentere, men det fikke jeg ikke lov til...

H said...

der fikk jeg visst lov likevel. Hva har skedd med PCen din? Den høres brutalt mishandlet ut...

-S- said...

Han defekterte enkelt og greit. Mule PC-sekken eg ha brukt e bittelitt liten for PCen, men han burde ikkje reagert so sterkt paa da. Enten ha han hatt eit svakt punkt, elde so ha han faatt seg ein knekk paa eit tidspunkt naar eg ha sett fraa meg sekken. Uansett, ha betalt for 3 aars garanti (som skulle dekka f.eks. eit glas appelsinjus ne i tastature) so eg rekna me da ska gaa greit. Da so bekymra meg e at butikken kan bestemma seg for aa reparera aa at da kan ta maana. Maa ha data no...

H said...

Hm, ja - sånt kan ta tid. Du får satse på at de blir så avskrekket når de ser den at de gir deg en ny...

Jeg driver med improvisert forskning for tiden, for her i danmark er planlegging for pingler (eller tøsedrenger). men nå må jeg "hjem" og skrive om fettsyresyntase, gelelektroforese, hva norecopa bør konsentrere seg om og mer - og alt skal være ferdig før fredag. Litt stresset nå.