Thursday, June 11, 2009

Bildeutfording

OK, I rise to the challenge...

Det 6. bildet i den 6. bildemappa mi er datert 05.05.06, 21:36.
Voilà:

Eg kallar det Ung kvinne i blått, eller bursdagsfeiring på Møhlenpris.

Elles var det jo fint, spesielt for Elin, at personen som starta utfordringa valde talet 6. Dette er nemleg eit av dei meir flatterande bilda eg har av Elin, i motsetning til t.d. bilde nr. 5 og 7.

Hmm... No er det vel ikkje så mange eg kjenner som har blogg, så om eg skal komma opp i 3, må nesten utfordringa gå vidare til Z, H & John W.

5 comments:

e said...

Fan-ta-stisk.

Er glad for at når jeg først skulle internettes, så ble det gjordt med et halvt decent bilde:) Tør ikke helt tenke på bilde 5 og bilde 7...

Z said...

Nå har jeg foret reven med fire koteletter.

-S- said...

Fint at nåken helde han me mat, han ha nok vorte litt ignorerte i da siste - litt sånn so bloggen generelt...

Z said...

Sånn, nå har Reven fått mat og blomst, og så litt mosjon med hopp og sprett.

Z said...

Jeg forer reven nesten hver dag, altså! (Hint, hint, hint.)