Monday, March 02, 2009

Oppdateringspress

Har, som de sikkert ser, lagt ut nye fjonge sideelement (trur ikkje me skal gå inn på kor lang tid det faktisk tok meg å få bloggen til å gå med på at eg ville ha sideelement på begge sider av innlegga...), som, etter overskriftene å dømma oppdaterast med jamne mellomrom. Veldig skeptisk til kor lurt dette eigentleg er, men det vil jo visa seg. Kan henda dei forsvinn att om ikkje so altfor lenge.
Uansett, sidan eg av og til, innimellom bloggoppdatering og andre andre viktige prokrastineringssysler, sit og jobbar litt med språk og sånt, dumpar eg stadig borti fine sitat som eg kjenner trong til å dela med verda, men som ikkje alltid passar inn i masteroppgåva (har innsett at det kan bli for mykje sitat og at eg kanskje treng litt meir tekst som eg har dikta sjølv innimellom). No kan ein jo òg spørja seg om det å putta dei i masteroppgåva eigentleg er å dela dei med verda, sidan eg ser for meg at ein særs liten del av verda nokon gong kjem til å ha noko med masteroppgåva mi å gjera. Om verda kjenner trong til å bli gjort merksam på desse sitata føler eg er heilt irrelevant.
Elles er det jo alltid like kjekt med fjonge ord, og medan Suzanne har sett i gong eit svært aktverdig prosjekt med å skaffa ord til ordlause omgrep, tenkte eg eg skulle slå eit slag for ord som allereie eksisterar, men som kanskje blir brukt for lite eller som berre rett og slett fortener meir merksemd. Forslag blir mottekne med takk, men avgjerda om kva som skal reknast som gjævt nok til å leggast ut reserverar eg hermed for meg sjølv.
Månadens språksitat er på jiddisch, i tilfelle nokon lurte. Vekas ord er eit av mine favorittord i heile verda. Etymologien er verd å lesa om.

9 comments:

Z said...

Serendipitet:
Jeg visste ikke at det fantes (på norsk), men I love it allerede!

H said...

Jeg for min del synes det er positivt at du har ting som krever hyppig oppdatering på bloggen da jeg innbiller meg at det fører til hyppigere bloggpostinger også...

Unknown said...

hey no entiendo nada de lo que escribes pero las fotos son muy bonitas, ponle más colores...ahora estoy de tu lado, ya tengo 25!!! te quiero silje!!!! mel

-S- said...

¡Mel! ¡no sabía que visitas mi blog! He dicho a Nadine también q si lo hace debe dejarme un mensaje - puedo ecribir en ingles, pero me siento bastante estupida haciendolo si los únicos q lo leen son mis amigos noruegos... Si me prometes seguir visitando voy a cambiar la lengua a ingles ;)

-S- said...

S: Ha lenge vore kjempefan av detta fantastiske ore på engelsk, men ekje so lenge sidan eg oppdaga at da hadde ei norske omsetjing. Føle folk burde jerast merksame på da før "serendipitet e eit or so førtene å brukast meir.
H: Vel... Litt usikker på om da faktisk vil virka. Kansje eg berre kjemme t å føla eg ha oppdatert når eg ha bytt ut ein sak på sideelemente...

Z said...

Dagens øreorm: Why do birds suddenly appear, everytime you are neeeeeeaaaaaaar... osv.

e said...

Just like meeee, they long to beeeee close to yooooouuuuuu... tumtidumtumtitumtitum, tumtitum, tumtitum...

Smittet!!!

-S- said...

Min øyreorm dei siste vekedn ligge so "bloggbeskrivelse" :)

-S- said...

Laa-a-aau-da-a-a-aaaa-aate Dooominuum...
Jepp, ny øyreorm. Rett frå the Killers sin Spaceman te latinske salma. Vele å ta da so eit uttrykk før min usedvanle varierte musikksmak :b