Friday, April 10, 2009

Påskeprokrastinering

Ting å driva med når ein eigentleg bør driva med andre ting:
  • Løysa sudoku
  • Løysa kryssord
  • Spela WordGames på Merriam Webster
  • Rydda i Molehill Empire-hagen
  • Sjå på fjonge remix-videoar på YouTube
  • Koka kaffi
  • Lesa litt i ei bok
  • Lesa litt i ei anna bok
  • Lesa avisa
  • Lesa nyheiter på nettet
  • Sørfa på nettbokhandelsider
  • Lasta ned musikk/filmar/TV-seriar
  • Koka meir kaffi
  • Leita etter fleire sudokuar/kryssord
  • Lesa måndagsavisa
Når ein blir skikkeleg desperat:
  • Ta oppvasken
  • Ta klesvasken
  • Ta husvasken
  • Tømma boset
  • Tømma papirboset
  • Rydda i stova
  • Rydda på rommet
  • Rydda i bokhylla
  • Rydda i kjøleskåpet
  • Rydda på datamaskina
Når ein innser at ein har gått tom for unnskyldningar:
  • Skriva ein plan over kva ein har tenkt å skriva/gjera i forhold til masteroppgåva
  • Skriva blogginnlegg om prokrastinering
  • Føla seg effektiv og ta kvelden.

5 comments:

Z said...

Jeg tror ikke det er noen som kan dette med daglige gjøremål så godt som du kan det, Silje!

-S- said...

Eg veit. E uovertruffen på liste. Fyste post på CVen min.

H said...

Visste det var en grunn til den frenetiske ryddeaktiviteten. Vi som bare suller rundt og har fri har rett og slett ikke de samme incentivene...

-S- said...

Da fanst nok ein bakanforliggjande årsak, ja. Kanskje nåken skulle ha svogerforska litt på korrelasjonen mellom nærliggjande innlevering av akadmiske arbeid og ryddigheits- og reinheitsnivåe i heimen.
(Hmmm... betyr detta at viss Elin ska levera i august so kan me sjå fram te ein husarbeidsfri sommar?)

H said...

Det hadde jo vært noe, men vet ikke helt i hvor stor grad man kan stole på det. Jeg for min det var alt for stresset i innspurten til å bry meg om uvesentligheter som rydding - det gikk i oppgaven og sims...