Thursday, April 23, 2009

Verdas Bokdag 2009

Feirar med bilde frå Bokdagen i 2007 då eg var i Barcelona der feiringa oppsto og framleis er ein kjempefest med bøker og roser overalt i gatene og eit yrande folkeliv (ikkje at det er så stille slik til kvardags på la Rambla, men 23. april er det ekstra vanskeleg å ta seg fram både der, på Passeig de Gracia og elles på alle opne plassar og torg i byen). Bergen har nok ikkje akkurat same nivå på feiringa, men har høyrt rykter om at det føregår saker og ting på Torgallmenningen. Det pleier jo vera utandørs bruktboksal så eg har tenkt meg ein tur inn litt seinare for å sjekka forholda. Må berre drikka opp kaffien og jobba litt meir med oppgåva (dvs. sørfa litt meir på interntt) fyrst. Strålande fint ver vart det jo og alt i dag; mystisk eigentleg at det aldri pleier regna 23. april... (kan jo henda det er eg som innbillar meg ting, men likar å tru det har med datoen å gjera).

God St.Jordi alle saman!



Gatelangs i Barcelona...




Alma & Erica




3 comments:

e said...

Ey! Blå roser...

H said...

Hm, jeg gikk over torgalmenningen i dag, og de eneste jeg så var noen som demonstrerte for Tamilene på Sri Lanka og hadde tale med fryktelig dyp stemningsmusikk til. Ikke et eneste hint av bøker...

-S- said...

Fann bøke eg. Utafør Norli, unde take. Men da va ikkje so imponerande mykje å siao eg hadde berre 5 min. kjøpte eg berre ei.