Monday, April 06, 2009

Twitterblogging

I løpet av ei prokrastineringsøkt for nokre dagar sidan var eg innom og såg på Twitter sin introduksjons-skryte-video, noko som overbeviste meg fullstendig om at eg absolutt ikkje skal skaffa meg Twitter-konto (dersom meir overtyding eigentleg trongst). Må likevel innrømma at eg er litt fascinert av maks-140-teiknsprinsippet og tenkjer at kanskje det er enda ein måte ein kan senka standarden for blogginnlegg på, og dermed, forhåpentlegvis, auka frekvensen på innlegga. (Muleg eg no snart har so mange teoriar om blogginnleggsfrekvens og -kvalitet at det kvalifiserar som svogerforskning.) I dag har eg difor tenkt å introdusera omgrepet Twitterblogging. Føler eigenteg det seier seg sjølv kva det dreiar seg om, men for dei som må ting inn med teskei kan det definerast som "blogginnlegg på maks 140 teikn om meir eller mindre (helst mindre) essensielle saker og ting som føregår i livet til bloggaren, gjerne utrykt på litt SMS-fjortis-inspirert språk, krydra med spennande forkortingar og kreativ teiknbruk" (eksempel finn ein t.d. her). Skilnaden frå sjangeren "tilstandsrapport" ligg altså både i stil og lengd.

4 comments:

e said...

OMG! God ide! Tror det er gøyere å twittre utenfor Twitter. Imidlertid ingen som forteller deg når du har nådd 140 tegn. Muligens, cirka… Nå

-S- said...

Jepp, ai nøu, einaste bakdeln e nok nettopp at ein ikkje får beskje @ 140tegn. Men kan jo ta da på gefühln liksom...

Z said...

D e jo bare skikkelig LOL, liksom :D

Z said...

K0z & kl3mz.