Sunday, February 22, 2009

Dagen eksperiment: Avisturking

.
a) Turketrommel
Ganske sjølvforklarande vil eg tru...
- Resultat: Avisa går i oppløysing lenge før ho er turr. Ingen suksess.

b) Stykejarn
Ein gammal butlerklassikar som det viser seg at ein ikkje treng butlerskule for å meistra.
Forsøk 1: Med tørkapapir på toppen av øverste blad
- Resultat: Ikkje spesielt effektivt (men fungerar kanskje dersom sin har mei tålamod enn meg...)
Forsøk 2: Med tørkepapir mellom blada
- Resultat: Mykje meir effektivt, spesielt dersom ein har ubegrensa tilgang på nytt og turrt tørkepapir
Forsøk 3: Utan tørkepapir (kan kombinerast med 2)
- Resultat: Kanskje det mest effektive, men gir risiko for misfarga klede for folk som ikkje har eit strykejarn kun til avisstryking
NB: Det kan vera ein god idé å plassera noko mellom underste blad og underlaget dersom ein ikkje vil ha toppen av tørketrommelen sin (evt. anna underlag) dekorert med Nemistriper (evt. andre bilde/tekst frå underste blad).

c) Lufttørking
Kan gjerast på mange måtar, t.d. -> sjå illustrasjon
- Resultat: Forløpig uvisst, men det ser lovande ut. Dette er den mest tidkrevjande metoden, men kan anbefalast (tru det eller ei, men dette er det faktisk lov å skriva på nynorsk) dersom ein ikkje har det spesielt travelt med å lesa avisa, då det òg er den minst arbeidskrevjande.

4 comments:

H said...

Og noen av oss kom til ferdig tørket avis - det var veldig greit:-D

Z said...

Det høres ut som dere har et såkalt SFF hjemme. Jeg antar alle vet hva SFF står for (jeg kan avsløre såpass at det er en forkortelse brukt av UiB for såkalte Senter for framifrå forskning).

-S- said...

H: Mule me må vurdera butleranskaffing igjen... Trur ikkje da bli so mykje avisstryking på meg i framtii.
S: Hjå oss heiter det SJMGF, i.e. Senter for JesusMandelaGandhisk Forsking.

Z said...

Selvfølgelig! Hvordan kunne jeg være så dum?