Wednesday, February 18, 2009

Prestasjonsangst

.
Det har vist seg å vera eit problem at originalitets-, interessantheits- og generelt fantastiskheits-nivået eg føler eit blogginnlegg bør ha aukar proporsjonalt med tida som har gått sidan sist eg la noko ut på bloggen. Har difor i dag bestemt meg for å legga ut noko eksepsjonelt ufantastisk (i.e. dette) for å dempa presset litt. Teorien er at det no er større sannsyn for at det kjem meir (om enn ikkje noko spesielt fantastisk) i ei ikkje altfor fjern framtid.
.

2 comments:

Z said...

Juhu :D

H said...

En veldig bra plan. Jeg bare legger ut ting uavhengig av om jeg tror andre vil finne det interessant eller ikke - det er jo tross alt mitt sted for piss og vas og sånn (jamfør min siste bloggpost...). Egentlig er det mer sånn at jeg må stoppe meg selv fra å poste for ofte siden det er lik ingen kommentarer, og kommentarer er jo en del av gøyen.